יום שבת, 16 במרץ 2013

אביב הגיע - זמן להתחדשות

השיר שכולנו מכירים ואוהבים "שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא" עכשיו רלוונטי יותר מתמיד אנחנו מתחילים להרגיש את הקיץ וזה אומר שהרוחות, הגשם, הקור, הימים הקצרים והאפלים שגרמו לנו להתכנס בתוך עצמינו וביתנו מתחילים להיעלם הקיץ וההנאות שבו דופקות על לפתן ביתינו.

עכשיו אחרי ההקדמה הזאת בואו נגיע לתכלס..הגינה והמרפסת נראים כמו אחרי חורף - מלוכלכים, כתמי מים, עובש, העצים איבדו את הגוון והחיות שלהם, הגינה מלאה בעשבים שוטים, הטוף מלוכלך ועוד..מה שצריך בכדי לרענן את הגינה/מרפסת ובכדי להחזיר אותה למצב שניתן יהיה לארח אנשים בכיף הוא..בסדר יורד מהחשוב ביותר:
  • ריהוט גן מעץ מלא ברגע שיש לכם ספסלי עץ ושולחן אפשר לסדר ולנקות קצת את האיזור מסביב ולהזמין את האורחים, תסכימו איתי שההבדל בין להושיב אורחים על סט של כסאות פלסטיק שנוטים ליפול לבין ריהוט מעץ אלון מלא עושה הבדל עצום!!
     
ספסל זוגי מעץ אלון
ספסל ארוך מעץ אלון
שולחן מעץ אלון - תואם ספסל

ספסל  מעץ אלון

  • חידוש עץ: זאת שגיאה חמורה לחשוב שעץ בלוי עקב תנאי מזג אויר דינו זבל, לפי דעתי כמה שהעץ עבר יותר כך הוא יראה יפה יותר לאחר הטיפול או שיפוץ  המראה החדש הוא שמייחד אותו ומוסיף לו נופח יוקרתי. בהמשך אני אעלה בלוג על ספסל גינה ישן שמצאתי ושיפצתי - יצא מדהים. הפתרון הפשוט והמהיר ביותר לטיפול בריהוט מעץ מלא שניזוק מהגשם הוא ללטש אותו (עדיף במכונה) ולהבריש עליו לכה /ורניש. גם דקים גדרות ושאר הדברים יצטרכו שימון צביעה או טיפול.
פלטה לשולחן המיוצר מעץ פעמון - לפני השימון

העץ אחרי השימון


  • זמן להגשים חלומות.. עכשיו זה הזמן לשנות דברים בהתאם לצרכים שלכן במרפסת/גינה: במידה ורציתם נקודות תאורה, פינת מנגל, אדני רכבת לשינוי נוף הגינה, תנור לבנים, פרגולה, דק, מערכת מים אפורים, מאגר מי גשמים ועוד..

אדני רכבת לעיצוב הגינה

אריחי איפאה - מצוין למרפסות או משטחי בטון/משתלבות ועוד

עץ איפאה מציון לדקים

  • גינה לי חביבה: עכשיו זה הזמן לשתול פרחים, ירקות, דשא, עצים בוגרים, אדניות מעץ, עצי פרי חצי בוגרים, לתכנן פינה לעשבי תבלין או גינה אורגנית קטנה, כמובן שאסור לשכוח לעקור את כל עשבי הבר שהצליחו לנבוט בכל פינת אדמה או חריץ פנוי.


אתם מוזמנים לבקר במחסן עצים עץ איתן ולהתרשם ממגון המוצרים והפתרונות לשיבוח הגינה - אנחנו נעזור לכם להגשים את החלום.

והעיקר שתמצאו מספיק זמן איכות בכדי להרגע בגינה/מרפסת ותהנו מהסביבה וירוקה והנעימה.

פסח שמח!! וחג אביב שמח!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה